vrijdag 2 mei 2014

Twitter Sweet




A
Hoorde dat in de VS een hond levenslang naar gevangenis moet. Ook een mars waard ;-)

G
@A
 Eerder een snickers!

A
@G
 Zullen wij ze hier ook uitdelen? ;-)

G
@A Mars of Snickers? :)

A
@G Snickers en als het aan mij ligt: Milky Way enkele reis ;-)

G
@A Doe mij maar een enkele reis Bounty ;)

A
@G  Dat vind ik een beetje te bros ;-)

G
@A Volkomen nuts dit

A
@G  Toch wel smart(ies)

G
@A a Daar zouden ze in Lion niet op komen ;)

A
@G  Zelfs niet in Cadbury ;-)

G
@A  Ik Rolo over de vloer van het lachen ;)

A
@G 9 Echt dat doet Jacques ook altijd ;-)

G
@A Op de vloer ligt wat kit, kat vindt dat niet leuk

A
@G  Dat vindt de Baron ie!!!!!

G
@A  Bon! Bon! Block!

A
@G  Zeg Maltezer! ;-)

G
@Adat heb ik niet gehoord, ik ben een beetje een Dove

A
@G  Maakt niet uit joh zolang je maar niet door het lindt gaat!





En vervolgens:  

Gavi Mensch @GaviMensch
@G  @A  mag ik jullie anti diabetes tl overnemen? ;-))))

G
@GaviMensch @Aben vergeten copyright aan te vragen, dus van mij mag het ;)

A
@G @GaviMensch Help mij eens op weg. Waarover?

G
@A @GaviMensch Moet ik het in chocolade letters voor je spellen?

A
@G @GaviMensch Oh oké maar de account is beschermd vandaar ;-) Dus....wij zaten goed ;-)

G
@A @GaviMensch ah ok, ging er van uit dat je die wel kon zien :)

A
@G  @GaviMensch Nope maar goed maakt niet uit haar intentie was ok





;-)

Gavi Mensch

2-5-2014

1 opmerking:

Virginie zei

tjock lat
ook lêkkah
maria kaak is mij wat te droog
maar niet an sich natuurlijk ok

Een reactie posten