dinsdag 6 mei 2014

Stalken, Fons Scaf, is het woord NEE niet begrijpen.




De betekenis van het woord 'nee' gaat, als het door anderen gebruikt wordt, volkomen aan je voorbij.
Voor elke keer dat je nee kreeg heb je een 'slachtoffer' gemaakt, uit wraak.
Dat gaat nu blijkbaar al 15 jaar zo.
Je werkloze leven heb je gevuld met lessen die niemand nodig heeft. Cultuur en muziek, voornamelijk Duits georiƫnteerd, hebben je voorkeur. Stokoude copy-paste's over Hitler en de zijnen, vreemde berichten over Joden die dienen als balans voor je felle antizionisme. En dan vraag ik me af, waarom praat je over zaken waar je helemaal niets van begrijpt. Jouw wereld is 80 m2 in een buitenwijk.

Ach, je komt zelden van je stoel af, je gaat zelden je huis uit en een treinrit naar Amsterdam is een wereldreis. Dat geeft niets. Maar door overal les in te willen geven, voornamelijk in zaken die je 'gecopy-paste' hebt, krijg je ook vaak kritiek en dat is een NEE. Dan ga je drammen. Dan wordt men boos (ik ben zeker niet de enige). Dan ga je je computer gebruiken om die mensen kapot te krijgen. En dan lukt niet. En dan ga je stalken, op veel plaatsen te gelijk want de persoon die jou tegenspreekt is crimineel.

Dat is onderdeel van je persoonlijkheidsstoornissen, meerdere ja. Ik daag elke psychiater uit om jouw WP-site eens onder de loep te nemen. 
Samen met een kort gesprekje geeft hij dan waarschijnlijk een uitslag als:
"Man, 72, onvoldaan over zijn leven en zijn omgeving die hem niet naar behoren eert.
Man met de neiging om alles wat gezegd wordt op zichzelf te betrekken. Boos omdat men niet ziet hoe groots hij wel niet bezig is, hoe enorm zijn taak is om de wereld op de hoogte te brengen van wat Hij vindt dat niet kan".

Zulke zaken maken dat een diagnose zou kunnen zijn NPS met nog enkele andere storingen die het beeld versterken. Al vele malen heb ik je geadviseerd om je eens grondig te laten nakijken. Daarbij krijg je natuurlijk heel veel nee's want je weet het natuurlijk beter.

Helaas Scaf, je bent een lost case. En hoe harder je schopt hoe pijnlijker het wordt voor je.
Gun je vrouw en je omgeving een oude dag met muziek en geen opdrachten maar aanbevelingen om Arte te kijken en laat Social Media voor wat het is: een sociaal medium. Een communicatiemiddel voor mensen die proberen een sociaal netwerk te weven, voor mensen die ver van hun vrienden wonen, voor mensen die iets te vertellen hebben en dat zonder dwang willen laten weten, voor mensen die delen en een positieve instelling hebben. Voor mensen die elkaar helpen, ondersteunen en begeleiden. Voor mensen die samen huilen en lachen. Voor menschen dus.

Jouw 'politiek getinte' dadendrang die er uit bestaat om mensen te vangen en ze daarna te verguizen en dan vrolijk verder te gaan met je pvv-werk terwijl je onderduikt in je bunker, is geen voorbeeld van het mooie gebruik van sociale media. Dan kom je op een hellend vlak,  zoals de roze Khmer, daar doe je jezelf waarschijnlijk ook al geen plezier mee.

Ik blijf voorlopig achter een slotje op twitter (daar dwing jij me toe) en met een kleine kring op de andere sociale media. Ik gun niemand jouw smerige commentaar op elk woord dat ik schrijf. Ik denk dat sowieso weinig mensen je smaadschriften lezen.

Wat mij betref ben je een ziekelijke, oude en zeer verstoorde en gestoorde man, waar iedereen beter uit de buurt kan blijven voordat hen hetzelfde lot treft als mij, als ons. Je hebt geen idee wat goed doen is. Je verzuurt mijn tl en die van honderden anderen. Je beledigt en liegt naar hartenlust alleen maar om applaus te krijgen en dan ben je boos als je dat alleen maar krijgt van je pvv vriendinnen. Je schendt aan de lopende band de privacy van mensen. Van ons krijg je geen applaus maar een ijzig negeren tot aan de rechtszaak die in het verschiet ligt.

Ga iets leuks doen, ga leren om iets leuks te doen voor anderen, volg een cursus, ga wandelen of fietsen! Stalken is een slechte vervanger voor duimzuigen!

Dit is een vriendelijk advies, niet dwingend, wel het laatste.









©Gavi Mensch
Maastricht, 6-5 2014
All rights reserved 2014



.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten