zondag 19 januari 2014

Obstinaat



Mijn bijnaam vanaf mijn pubertijd: 'obstinaat'
En dat ben ik altijd gebleven. 

Toen ik enige tijd geleden van een goede vriend  "Formidable toegestuurd kreeg moest ik alsmaar denken aan een heel ander genre muziek, alsof ik iets terug hoorde dat in mijn geheugen zat.




 Ik wist dat het iets te maken het met rebellie en kwam zo bij mijn oude 'koosnaam' obstinaat!

Et voila:
  Canto Ostinato van Simon ten Holt




Zo, bent u wel een uurtje zoet. 
Goedenacht
Bonne nuit
Goodnight 
Buenas noches.




PS. Ik hoef geen enkel commentaar op mijn koosnaam, ik heb het allemaal al gehoord en het is weinig origineel. Wel ben ik trots op het feit dat ik toch vaak mijn hoofd boven het maaiveld heb uitgestoken en het nog steeds op mijn schouders zit en uitstekend functioneert. ;-)


©Gavi Mensch
Dordrecht, 4-1-2014
© All rights reserved 2014

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten