woensdag 25 september 2013

Alphonse Scaf viert verjaardag als stalker en smaadkrabbelaar

Alphonse Scaf (72) uit Maastricht viert zijn eerste verjaardag (ws ook qua verstand) als mijn stalker en smaadkrabbelaar.  

Ook namens degenen die mijn achternaam dragen hebben wij, mijn kinderen en ik, alvast een krans laten maken met als opschrift: met dank voor de bedreigingen en het onmogelijk maken van ons leven???". De geleden schade wordt op de lasteraar verhaald.

Wat de onnozele minkukel er in dit jaar heeft uitgegooid is meer dan een beerput vol. Zelfs het onbeschofte peroxideding doet het hem niet na.
De politie neemt braaf notitie van alles wat ik aandraag. En ondertussen ben ik bezig met legale manieren om zo'n mies mannetje van de sociale media af te krijgen. Op de asociale media kan hij verder zijn gang gaan. Ik beveel hem van harte aan bij de roze Khmer. Als pathologisch leugenaar is hij in staat om bij een tweet over misbruik van kinderen een verhaal bij elkaar te schrapen en dat te produceren in zijn haatblogjes. Daarvoor gebruikt hij er vier, verschillende!  Contracteren die haatschrijver zou ik zeggen, maar niet meer op de sociale media. 

Aanleiding was dit blogje over een gebeurtenis in Maastricht: http://gavimensch.blogspot.nl/2012/09/tegoedbon-van-leers.html 
Het aan Leers komen wat funest. 
Verder had ik geen boodschap aan zijn uitleg over wat hij het schandelijke zionisme noemt. Ook dat werd me zeer kwalijk genomen. 

Na meer dan een half jaar negeren van zijn haattweets en schaamteloze zwartmakerij heb ik hem een blog gestuurd: http://gavimensch.blogspot.nl/2013/05/bevrijdingscadeau-laatste-update.html
Hij begreep er niets van, hij was immers een slachtoffer ook al weet niemand waarvan. 

Het feit dat hij iedereen die niet naar hem luistert nazi, racist, fascist of pvv-er noemt heeft daar vast NIETS mee te maken.

Het schrijven van blog ten behoeve van een lesbrief voor mijn collega's in de thuiszorg over de benadering van NPS-patiĆ«nten (narcisten) en pathologische leugenaars heeft hij op zichzelf betrokken. Wie de schoen past trekt hem aan. 
Veel van zijn gedragingen heb ik dan ook kunnen gebruiken voor mijn syllabus. En slechts opmerken dat ik nooit of te nimmer zoveel tijd in dit soort zaken zou steken ten bate van een stalkertje.

Verder  blijkt dat  op Google Search  o.a. mijn dochter tussen de rommel van die Scaf te staan.  Dat is het resultaat van het verspreiden van mijn familienaam door Scaf.  Het pseudoniem gebruik ik al jaren om anderen( familie, patiĆ«nten) met dezelfde achternaam niet te belasten met eventueel commentaar op mijn blogs. 
Scaf  heeft ook foto's, blogs met copyright en andere zaken zonder toestemming overgenomen en vervalst of mee geplagieerd.  Elke maand dat we schade ondervinden door het niet kunnen doen van werkzaamheden  worden op de smaadschrijver verhaald. Dat kan aardig oplopen.  Ik vrees dan ook dat iemands pensioentje er meer op achteruit gaat dan Leers voor ogen had.

Dit blogje is alleen ter informatie en om zijn negatieve Google-aandeel mee op te schroeven.  het moet wel in balans blijven. Hopelijk horen we alleen nog van hem via zijn advocaat of de rechter met een internet verbod voor deze haatzaaier met zijn vele fakeaccounts. Zijn pogingen om samen met zijn gelijkgestemde maten ongeveer 160 mensen van twitter te verwijderen gaan niet lukken.  Zijn totale verdwijning van Internet zou de sociale media goed doen.


Amen

©Gavi Mensch 

Maastricht, 25-9-2013

All rights reserved 2013

9 opmerkingen:

Unknown zei

Wat beoog je hiermee Eveline? Ik je had al vaarwel toegeroepen na je stukje over mij dat droop van haat. Ja, zei je, vorig jaar, als je tegen mij wenst te strijden leg je het loodje. Nou, je weet het, je dient het te weten, ik toon slechts de smurrie van anderen op mijn blog. Ik voer geen strijd, ik wil slechts tonen wat fascisme vermag, waartoe mensen met een fascistische houding in staat zijn.

Ken je de begrippen waarheid en bedrog? Ik vrees van niet. Wel heb je me een groot plezier gedaan door te tonen waartoe mensen in staat zijn, die desnoods over lijken gaan om hun gelijk te halen. Daar kunnen anderen hun voordeel doen. Dat je gefrusteerd bent door het vervolg op “nooit” en “Vlunk” raakt mij niet en zeker raakt het me niet dat het je alsmaar niet lukt mij tot je gewenste slachtoffer te maken.

Zet even het blog van ruim een jaar geleden terug waarin met name mijn zoon genoemd wordt. Dan pas wordt voor buitenstaanders duidelijk wat werkelijk speelt. Je wilt me toch niet dwingen al je leugens en smaad die je over mij hebt uitgestort op een rijtje te gaan zetten?

Gavi Mensch zei

De naam is Gavi, Mw. Mensch voor jou.
Ik ben bereid om een expert mijn pc binnenstebuiten te laten keren om te zoeken naar het vermeende blog over je familie, je bent erg in de war. Jij wilt met alle geweld iemand laten boeten voor je ongelukkige leven als narcist zonder spiegel.

Je hebt al zoveel mensen onheus bejegend dat je eigenlijk in een donker hoekje zou moeten gaan zitten met je vriendjes en je kapot schamen. Hoeveel mensen met een pseudoniem waar jij de echte naam van weet chanteer jij? Nou?

Ach, ik weet wat ik weet en ik wil alleen dat je je rotzooi weghaalt en je gaat richten op het vangen van je pvvboeven.

Je bent tevens een personage, een minkukel zoals je jezelf noemt, dat zowel bij de VPRO als ook bij de NRC en andere forums is verwijderd d.m.v. een IP- BAN. Dan moet je het goed verpest hebben voor jezelf. Ik kan nog grinniken om de brief van Adriaan van Dis waarin hij je een standje geeft.

Ik strijd het liefst met anderen samen tegen fascisme en dat doe ik al 40 jaar.
Jij strijd niet tegen de pvv, niet tegen fascisten, je bent een egotripper en gebruikt anderen om jezelf uit de mergel te trekken.

Gaat niet gebeuren. Jij blijft wat je bent en je wordt ook nooit meer dan dat, een miezerig mannetje.
Je redding ben ik: Je kunt al je smaad en laster over ons van je naargeestige blogs afhalen. En alle stukken die je gestolen hebt van mij verwijderen. Ik verwijder dan mijn blog over jou en basta.

Je hebt zo langzamerhand zo veel vijanden Fons, zowel als Fons als ook als Tibaert, dat je beter je pc's kunt opblazen. Al je leugens zijn je daarbij waarschijnlijk vergeven.

Je gaat mij chanteren?
Ook dat gaat niet gebeuren, je hebt al zoveel onwaarheden op zo'n kinderlijke manier bij elkaar gefantaseerd dat we er op het overleg de slappe lach van hebben gekregen, zelfs de politieagenten.

Misschien kun je voor je 'zielenheil' en je gemoedsrust bij wijze van totale ommekeer nog iets GOEDS voor een ander gaan doen.
Maar zelfs dan weet ik niet of je ooit nog gelukkig aan je eind komt.

Unknown zei

Heel simpel. Zet dat blog terug. Liegen helpt echt niet en op de persoon spelen nog veel minder. Jouw rotzooi op mijn blog blijft uiteraard staan.

Ach, mijn leugens. Ik wens eerlijk door het leven te gaan. Zo simpel is dat. En chanteren? Wat verzin je nu weer? Zeg, is het AD nu rechts of links? Daar hoef je toch geen ruzie over te maken. Een beetje beschaving in de omgang met de medemens kan nooit kwaad, Eveline...

Huib Riethof zei

Wat Gavi zegt!

Gavi Mensch zei

Wat Huib zegt!

Gavi Mensch zei

Hoe noem je dit? >>>> Je wilt me toch niet dwingen al je leugens en smaad die je over mij hebt uitgestort op een rijtje te gaan zetten? <<<< Dat heet chantage en bedreiging, Scaf. En ik heb nu genoeg van je leugens, ga maar verder op je smaadblogjes waar iedereen van kotst. En vooral veel copypasten! Hier ben je uitgepraat. See you in Court!

Richard Anthony zei

Ik was gisteren in Maastricht ik heb het huisadres van hem maar ik moest mezelf dwingen om door te rijden.
Bijna een jaar loopt hij Jacqueline nu te jennen en te treiteren en ik ben het spuugzat.
Ik denk ik ga ff een hartig woordje met hem praten. Alleen ik weet ook dat er niet met hem te praten valt vergeefse moeite. dus ik heb maar ff extra gas gegeven om snel door Maastricht heen te zijn.
Ik wil me niet verlagen tot dit niveau maar ik zou god op mijn blote knietjes danken als die gozer een I.P ban krijgt door twitter. Wat een naar mens!!! meer kan ik niet zeggen.
Richard Anthony

Unknown zei

Ik kan fout zitten, maar hij doet zich nu voor als Mora apperez op twitter en heeft hij het hele dossier van Hansje, het jochie dat uit huis werd geplaatst.

Gavi Mensch zei

Ik heb geen idee voor wie hij zich allemaal uitgeeft, en wat betreft dossiers, de man is geobsedeerd met opslaan van alles, hij stalkt en belastert heel veel mensen en al die rommel slaat hij op met aan elkaar geknutselde tweets. Hij heeft meer dossiers dan de AIVD.

Een reactie posten